23 Kasım 2024
  • İstanbul18°C
  • Ankara10°C

SAAT&SAAT BÜYÜMEYE DEVAM EDİYOR

Saat&Saat Raymond Weil, Lacoste, Scuderia Ferrari ve Bomberg saatlerinin Türkiye distribütörlüğünü yürüten Günsal Saat’i satın alarak bünyesine kattı.

Saat&Saat Büyümeye Devam Ediyor

18 Eylül 2021 Cumartesi 11:53

Dünyaca ünlü saat markalarının Türkiye’deki tek yetkili distribütörü Saat&Saat, pandemiye rağmen bünyesine yeni markaları katarak büyümesini sürdürüyor. Saat&Saat bu kapsamda önemli bir satın almaya imza attı. Raymond Weil, Lacoste, Scuderia Ferrari ve Bomberg saatlerinin Türkiye distribütörlüğünü yürüten; sektörde önemli bir pazar payına sahip Günsal Saat’i satın alan Saat&Saat, yoluna daha da güçlü şekilde devam edecek.

Günsal Saat’i öz kaynaklarımızla satın aldık

Böyle bir zamanda yatırım yapabilmenin mutluluğunu ve böylesi güçlü bir şirketi satın alabilmenin gururunu yaşadıklarını söyleyen Saat&Saat Yönetim Kurulu Başkanı Ramazan Kaya, Pandemi tüm dünyayı ve birçok sektörü derinden etkiledi. Yaşadığımız zorlu sürece rağmen biz dostumuz ama aynı zamanda rakibimiz olan bir şirketi satın aldık. Öz kaynaklarımızla gerçekleştirdiğimiz bu satın almayla yolumuza daha da güçlenerek devam edecek, ciromuza yüzde 10 civarında katkı sağlayacağız. Günsal Saat’in lokomotif markaları Raymond Weil ve Lacoste… Bu markalardan Raymond Weil’in ortalama satış fiyatı 15.000 TL, Lacoste’un ise 1.750 TL. Hedefimiz bu markaları da saat severlerle buluşturup, pazar payımızı artırmak” dedi.

E-ticaret endeksimiz yüzde 22’ye ulaştı

Saat&Saat’in yatırım iştahı yüksek bir şirket olduğunu belirten Kaya, pandeminin başlangıcından bu yana geçen süreci ise şöyle değerlendirdi: “2021 planlamalarımızı yaparken Kasım - Aralık aylarında pandeminin hayatımızdan yavaş yavaş çıkacağını düşünmüştük. Biz tabloya iyimser baktık. Bu nedenle önümüze agresif bir plan ve ciro hedefi koyduk. Ona rağmen yıl sonuna kadar bu ciro hedefimizin yüzde 96’sını yakalayacağımızı öngörüyoruz. Ekibimiz inanılmaz başarılı işler çıkardı. Yeni markaları bünyemize kattık, yeni mağazalar açtık, pazarlama aktiviteleri gerçekleştirdik. Dünyadaki e-ticaret endeksi yüzde 8’den yüzde 15’e yükselirken biz yüzde 22’ye ulaştık. 2019’a göre yıl sonu bazlı yüzde 53, 2020’ye göre yüzde 62 büyüdük.”

Yorumlar
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.