PENDİK'TE 160 BİN ÖĞRENCİ TATİLE ÇIKTI!
2025-2026 eğitim öğretim yılı kapanış programı, Fuat Köprülü İlkokulu ev sahipliğinde coşkulu bir şekilde gerçekleştirildi.

26 Haziran 2026 Cuma 16:40
Programa Kaymakamı Mehmet Yıldız veuzaya çıkan ilk Türk Astronot Alper Gezeravcı,Pendik Belediye Başkan Yardımcısı Nuri Tüzek, İlçe Millî Eğitim Şube Müdürleri Mahmut Aşıkoğlu ve Ferhat Gücükoğlu, okul müdürleri, öğretmenler, öğrenciler ve veliler katıldı.

Programda öğrencilerin hazırladığı müzik dinletisi, halk oyunları gösterileri ve şiir dinletileri büyük beğeni topladı. Törenin ardından protokol üyeleri sınıfları ziyaret ederek öğrencilere karnelerini takdim etti.

Programın sonunda öğretmenler odasında düzenlenen törende, 37 yıllık meslek hayatını tamamlayarak emekliye ayrılan sınıf öğretmeni Pervin Üçer'e, Kaymakam Mehmet Yıldız tarafından eğitim camiasına sunduğu kıymetli hizmetlerinden dolayı plaket takdim edildi.


- Geri
- Ana Sayfa
- Normal Görünüm
- © 2012 Duyuru Gazetesi

Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.