21 Mayıs 2024
  • İstanbul15°C
  • Ankara15°C

MUHTARLARIN KONUĞU İSKİ VE AYEDAŞ

Pendik Muhtarlar Derneği'nin aylık geleneksel toplantısı 25 Haziran Günü Pendik Belediyesi Güzelyalı Sosyal Tesisleri'nde gerçekleştirildi.

Muhtarların konuğu İSKİ ve AYEDAŞ

Muhtarların konukları Pendik İSKİ Şube Müdürü Yavuz Coşar, İSKİ teknik şefi İsmail Güzelkokar, Pendik Belediyesi Fen İşleri Müdürü Ali Çelik ve AYEDAŞ Müdürü İsmail Karaoğlu oldu.

Göreve geldiği günden bu yana düzenli bir çalışma yürüten Pendik Muhtarlar Dernek Başkanı Harun Yıldırım, muhtarların sorunlarını birinci elden çözmek her ay bir araya geldiklerini kaydetti.

Yıldırım, “Muhtarlarımız vatandaşın talepleri karşısında zor durumda zaman zaman zor durumda kalıyorlar. Biz istedikki, meslektaşlarımız bu zorlukları kolayca aşabilsin. Bu amaçlada her ay toplantımıza farklı farklı kurumların yöneticilerini davet ediyor ve muhtarlarımızla buluşturuyoruz.” Dedi.

Muhtarlar Dernek Başkanı Harun Yıldırım, son toplantıya AYEDAŞ, İSKİ ve Fen İşleri Müdürlüğü yetkililerini davet etti. Yıldırım, “Muhtarlarımızın sıkça karşılaştığı sorunlar arasında yer alan kurumlarımız olan İSKİ, AYEDAŞ, ve Fen İşleri Müdürlüğü yetkililerini konuk ettik. Muhtarlarımız kurum yetkililerine vatandaşların sorunlarını aktardılar. Sayın yetkililerimiz de bu sorunları not aldılar. Güzel bir toplantı oldu.” Şeklinde konuştu.

Muhtarların sıkça şikayetçi olduğu kurumun başında İSKİ’nin geldiğini söylemeleri üzerine Pendik İSKİ Şube Müdürü Yavuz Coşar, çalışmalar hakkında bilgi verdi.  Coşar, “stanbul’un en büyük ilçelerinden olan Pendik’te bugüne kadar yapılan ve yapılması planlanan projeler hakkında projeksiyonlu ve sözlü anlatımlı geniş bir sunum gerçekleştirdi. Coşar, “Muhtarlarımızın haklı taleplerini ve mahallelerindeki sorunlarını iyi biliyoruz. 4 firma ve  7 ekiple Pendik’te çalışmalarımız hızla devam ediyor. Yeni alınan personelle kadromuzu güçlendirdik. İlerki günlerde sorunları bir bir çözme yoluna gideceğiz, sizleri sık sık bilgilendireceğiz.” ifadesinde bulundu.

İSKİ Müdürü Yavuz Coşar, şube olarak belli şartlarda hizmet etme imkanına sahip olduklarını yatırımlar kendilerina bağlı olmadığını kurum bünyesindeki işlerden kendilerini surumlu tutulmasının doğru olmadığını belirterek, “İSKİ çalışanları canla başla hizmet vermekteyiz. Bundan böyle bizde kayıtlı olan telefon numaralarına su kesintilerini mesaj olarak göndereceğiz. Bizi en çok zorlayan gece yapılan  atık su şikayetleri. Burada sıkıntılar olmakta, ancak içme suyu konusunda her hangi bir sıkıntı yaşamamaktayız.” Dedi.

Daha sonra muhtarlar, İSKİ, AYEDAŞ ve Pendik Belediyesi Yetkililerine sıkça karşılaştıkları sorunlarla ilgili sorular sordular ve gerekli cevapları yetkililerden aldılar.







Yorumlar
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.