KLİMA ŞİKAYETLERİ BİR HAFTADA YÜZDE 400 ARTTI
Yaz mevsiminin geldiği, sıcak havaların bunaltmaya başladığı şu günlerde yaşam alanlarında serin hava isteyenlerin klima ve vantilatör arayışları da hız kazandı.
29 Temmuz 2021 Perşembe 08:54
Şikayetvar, tüketicilerin klima satın alımında dikkat edilmesi gereken noktaları ve en çok şikayet edilen konuları derledi. Verilere göre klima şikayetleri son bir haftada yüzde 400 artış gösterdi.
Hava sıcaklıklarının mevsim normallerinin üzerine çıktığı, bazı şehirlerde sıcaklık rekorlarının kırıldığı bugünlerde evlerde ve ofislerde klima kullanımı artıyor. Yaz aylarında yaşamlarımızın ayrılmaz bir parçası olan klimalarla ilgili şikayetler de bu dönemde artış gösteriyor. Çözüm ve karar verme aracı olan Şikayetvar tüketicilerin konuyla ilgili en çok şikayet ettiği konuları bir araya getirdi. Klima montajında yaşanan sorunlar, tüketicilerin en çok dile getirdiği sorun olurken, yetkili servislerin verilen randevuya zamanında gelmemesi ya da hiç gelmemesi en çok şikayet edilen bir diğer konu olarak öne çıktı.
Bir haftada 800 şikayet geldi
Şikayetvar verilerine göre Temmuz ayının ikinci ve üçüncü haftası karşılaştırıldığında klimalarla ilgili şikayetler yüzde 400 arttı. Platforma sadece bir haftalık sürede klimalarla ilgili 800’e yakın şikayet ulaştı. Şikayetvar’ın haftalık değişim raporuna göre vantilatör-hava serinleticilerle ilgili şikayet artış oranıysa yüzde 74’lere ulaştı. 2021’in ilk 6 ayında klimalarla ilgili Şikayetvar’a ulaşan şikayetlerin yüzde 42’si çözüme kavuşturuldu.
Klimayla ilgili en çok nelerden şikayet ediliyor?
- Klima montajında sorun yaşanması,
- Yetkili servisin randevuya gelmemesi,
- Klimanın yeterince soğutmaması,
- Servisin ürün arızasında ilgisiz ve yetersiz kalması,
- Cihazın alındıktan çok kısa bir süre sonra arızalanması,
- Ürünün su akıtması,
- Klimanın çok sesli çalışması,
- Müşteri temsilcisinin ürün hakkında yeterli bilgi vermemesi,
- Servisin fahiş fiyat istemesi,
- Üründe karşılaşılan ana kart sorunu
Şikayetvar Hakkında:
www.sikayetvar.com, şikayetlerin çözüme kavuşturulması, müşteri memnuniyetlerin artırılması amacına hizmet etmek için, internetin henüz emekleme döneminde olduğu 2001 yılında kuruldu. Türkiye ekonomisine yön veren firmalarının büyük çoğunluğunun yer aldığı Şikayetvar, firmaların deneyimlerini iyileştirmelerine yardımcı olurken, gerçek müşteri yorumları ile tüketiciler için satın alma kararını ve marka tercihlerini etkileyen en önemli referans kaynağı olarak görev yapıyor. Dünyanın ilk ve en büyük şikayet platformu Şikayetvar, Ankara ve Sivas’ta bulunan ofisleri ve uzman ekibiyle, tüm markalara ve tüketicilere ilk günkü heyecanı ile hizmet veriyor.
- Geri
- Ana Sayfa
- Normal Görünüm
- © 2012 Duyuru Gazetesi
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.