24 Ekim 2024
  • İstanbul14°C
  • Ankara5°C

İSTANBUL?A HİZMET TEK ÇATI ALTINDA

Kente başta eğitim ve sağlık olmak üzere sosyal hizmetler, kültür, spor, tarım, güvenlik gibi alanlarda özel hizmetler sunan İstanbul İl Özel İdaresi, İstanbul İl Genel Meclisi ile birlikte Vatan Caddesi?ndeki yeni binasında hizmete başladı. İl Özel İdar

İstanbul?a hizmet tek çatı altında



İstanbul İl Özel İdaresi’nin yeni binasının hizmete girmesi nedeniyle

bir resepsiyon verildi.

İstanbul İl Özel İdaresi’nin yeni binasının hizmete girmesi dolayısıyla İstanbul Valisi Hüseyin Avni Mutlu’nun katılımıyla bir resepsiyon düzenlendi. Resepsiyona,  İl Genel Meclisi üyelerinin yanı sıra ilçe belediye başkanları, İl jandarma komutanı, kaymakamlar, il özel idare müdürleri ve çok sayıda davetli katıldı. Yapımına 10. Dönem İl Genel Meclisi tarafından karar verilen yeni hizmet binasında düzenlenen resepsiyon, 10. ve 11. İl Genel Meclisi üyelerini de bir araya getirdi.
Yeni hizmet binasını gezen Vali Hüseyin Avni Mutlu, bina hakkında İl Özel İdaresi Genel Sekreteri Sabri Kaya’dan bilgi aldı.  Vali Mutlu, yaptığı konuşmada, bu eseri İstanbul halkının hizmetine sunan 10. Dönem İl Genel Meclisi Üyeleri, İl Genel Meclisi Grup başkanları, İstanbul İl Özel İdaresi Genel sekreteri Sabri Kaya ve idari kadroya teşekkür etti. Hüseyin Avni Mutlu, İl Genel Meclisi üyelerinin birlik ve beraberliğini bundan sonrada devam ettirerek önemli çalışmalara imza atacaklarını da inandığını söyledi.
 
İl Genel Meclisi Başkanı Hasan Hüsamettin koçak ise bin 200 personeliyle ve İl Genel Meclisi üyeleriyle İstanbul İl Özel İdaresi’nin, yeni binasında kurumsallaşma adına önemli bir adım attığını belirterek, binanın yapımında emeği geçen herkesi kutladı. 
Canlı müzik eşliğinde gerçekleştirilen resepsiyon keyifli sohbetlere sahne oldu.
 
Sultanahmet’i özleyeceğiz
İl Özel İdaresi Genel Sekreteri Sabri Kaya da yaptığı açıklamada, eski hizmet binasının Sultanahmet’te olduğunu hatırlatarak, “Sultanahmet’i çok özleyeceğiz, ama kamu kurumlarının tarihi yarımadadan çıkmasının, ihtiyaçtan da öte tarihe ve tarihi mirasa karşı bir borç olduğunu düşünüyoruz” dedi.
 
İstanbul İl Özel İdaresi’nin bugüne kadar 6 farklı binada hizmet yürütmesinin yaşattığı sıkıntı ve sorunlara değinen Kaya, artık tüm birimleri ve İl Genel Meclisi ile aynı binada İstanbul’a özel hizmet sunmaya devam edecek olmanın mutluluğunu yaşadıklarını dile getirdi.
 
Kültür ve sanat etkinliklerine ev sahipliği yapacak
Genel Sekreter Sabri Kaya’nın verdiği bilgiye göre, yeni hizmet binasında 316 kişilik İl Genel Meclisi Salonu, 200, 120 ve 60’ar kişilik parti grup toplantı salonları, grup başkan odaları, grup yönetim odaları, meclis üyesi çalışma odaları, kütüphane, çalışma ofisleri, yönetim ofisleri, berber, kuaför, yemekhane ve sosyal alanlar bulunuyor.
 
Akıllı bina teknolojisiyle inşa edilen yeni İl Özel İdaresi hizmet binası, güvenlik ve şeffaflık ile birlikte ele alınırken, simültane çeviriler de dahil olmak üzere birçok ihtiyaç çözümlendi. Geniş fuaye alanlarıyla kültür ve sanat etkinliklerine de ev sahipliği yapacak olan yeni hizmet binası, ses, ışık ve kayıt sistemleri ile data altyapısında son teknolojik cihaz ve sistemleri içinde barındırıyor.
 
Eski hizmet binasının aylık 400 bin TL karşılığında kiraya verildiğini açıklayan Kaya, eski İl Genel Meclisi binasının ise yıkılarak yeşil alan ve parka dönüştürüleceğini ifade etti.
 
Yeni hizmet binasının yapımında emeği geçenlere teşekkür ederek sözlerini tamamlayan İl Özel İdaresi Genel Sekreter Sabri Kaya, yeni hizmet binasının açılışının ise ileri bir tarihte yapılacağını açıkladı.

Yorumlar
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.