17 Mayıs 2024
  • İstanbul13°C
  • Ankara10°C

ALTINYILDIZ CLASSİCS’İN MOBİL UYGULAMASI 400 BİNDEN FAZLA İNDİRİLDİ

Uygulamalar üzerinden tüketici etkileşimi, pandemiyle birlikte yükselişe geçti.

Altınyıldız Classics’in Mobil Uygulaması 400 Binden Fazla İndirildi

23 Ağustos 2021 Pazartesi 10:57

Pandemi nedeniyle yaşam ve alışveriş alışkanlıklarının değiştiği 2020 yılında, bu değişime paralel yatırım yapan Altınyıldız Classics’in “Şıklığı Cebine İndir” sloganıyla hayata geçirdiği mobil uygulaması, bugüne kadar 400 binden fazla indirildi. 

Müşterilerin % 40’ı alışverişlerini mobil uygulama üzerinden gerçekleştirirken, Altınyıldız Classics’te ziyaretlerin yüzde %55’i mobil uygulamadan yapıldı. 

“Pandeminin çok başında Altınyıldız Classics mobil uygulamamızı hayata geçirdik” diyen Altınyıldız Classics Pazarlama ve Online Kanallar Direktörü Onur Uluğ, “Bu yıl, mobil uygulamamızı daha müşteri deneyimi odaklı bir yapıya kavuşturduk. www.altinyildizclassics.com ve mobil uygulamalarını yeni yatırımlarla güçlendirdik. Altınyıldız Classics App ile dilediğiniz zaman, dilediğiniz yerde sezon trendlerine ulaşabiliyor, farklı ödeme seçeneklerinden faydalanabiliyor, hızlı ve güvenli alışveriş deneyiminin yanı sıra uygulamaya özel ayrıcalıklardan da yararlanabiliyorsunuz” diyor.

Altınyıldız Classics mobil uygulamasını indirerek, yaşam tarzına ve ilgi alanlarına göre her gün yepyeni içeriklerle karşılaşıldığını kişiye özel indirimler ve kampanyalardan faydalanılabildiğini belirten Uluğ; ‘400 binlik indirilmenin yüzde 50’sini, bu alışveriş şeklinin pratikliğini ve avantajlarını keşfeden müşteriler oluşturuyor” diyerek şöyle devam ediyor; “www.altinyildizclassics.com’a göre tüm kampanyalarda mobil uygulamaya özel dönemsel ekstra indirimler sunuyoruz. Dönem dönem de yine mobil uygulamaya özel ‘kargo bedava” kampanyalarımız oluyor.”

1629699455-alt-ny-ld-z-classics2.jpg

 Altınyıldız Classics App’in kullanıcısını tanıdıkça, yapacağı öneriler ve kazandıracağı avantajlarla şaşırtmaya devam edeceğini belirten Uluğ; “Uygulama üzerinden sipariş veren müşterilerin %55’i, 30 yaş ve altı gruptan oluşuyor. Siparişlerin detayına girdiğimizde ise online özel koleksiyonumuzda bulunan sweatshirt, polar, sneaker gibi ürün kategorileri ile oversize kalıptaki ürünlerimizin ağırlıklı tercih edildiğini söyleyebiliriz.” şeklinde sözlerine devam ederken geleceğe yönelik hedeflerini ise şu şekilde özetledi; “Çok yakın zamanda Altınyıldız Classics Mobil Uygulaması fiziki mağazalarımızı online deneyime bağlayacak bir deneyim merkezi haline gelecek. 2022 yılında Altınyıldız Classics mobil uygulaması alışveriş için kullanılmasının yanı sıra markanın tüm dijital çözüm ve deneyimlerini müşterileri ile buluşturduğu bir platforma dönüşecek.”

Yorumlar
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.